Koszulki z nadrukiem – sposób na promocję i profesjonalny wizerunek firmy

Koszulki z nadrukiem – sposób na promocję i profesjonalny wizerunek firmy

Zastanawiasz się czasem, jak wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji? Co zrobić aby nazwa Twojej firmy dotarła do większej ilości potencjalnych klientów i zapadła w pamięć? Możesz wybierać spośród różnych działań promocyjnych, oznakować siedzibę, wykupić artykuły w prasie. Warto jednak, aby pierwszym ambasadorem Twojego logo i całej firmy był Twój pracownik. Koszulki z nadrukiem CiWięcej oKoszulki z nadrukiem – sposób na promocję i profesjonalny wizerunek firmy[…]

Błędy w przygotowaniu projektów nadruku popełniane najczęściej

Błędy w przygotowaniu projektów nadruku popełniane najczęściej

Gadżet z nadrukiem to bardzo funkcjonalny nośnik reklamy, ale tylko wtedy, kiedy projekt nadruku przygotowany jest w odpowiedni sposób. Decydując się na tę formę dokładnie zastanów się, jaki cel chcesz osiągnąć. Błędy w projektach nadruków mogą osłabić działanie tego typu reklamy.

Czytaj więcej o Błędy w przygotowaniu projektów nadruku popełniane najczęściej

Coroczny dylemat – jak wybrać upominki świąteczne dla Klientów?

Coroczny dylemat – jak wybrać upominki świąteczne dla Klientów?

Jeszcze wrzesień, a my piszemy o świętach… przesada? Niemal każdego roku nasi klienci wydają się zaskoczeni nadchodzącym Bożym Narodzeniem, co wnioskujemy z nerwowego poszukiwania przez nich upominków świątecznych, które trwa do ostatniej chwili. Stąd pomysł, aby przygotować kilka podpowiedzi, które w tym roku ułatwią Wam ten wybór i pomogą zamknąć temat, zanim jeszcze w sklepach usłyszycie Last Christmas 😉 Czytaj więcej o Coroczny dylemat – jak wybrać upominki świąteczne dla Klientów?

Trzy sytuacje, w których gadżet z Twoim logo ma znaczenie i sens!

Trzy sytuacje, w których gadżet z Twoim logo ma znaczenie i sens!

Producenci gadżetów reklamowych prześcigają się w pomysłach na nowe projekty i modele gadżetów reklamowych. Przyjęło się w  Polsce, że firma o stabilnej pozycji „jakieś” gadżety powinna mieć i rozdawać, aby „dobrze to wyglądało”. Nie do końca zgadzamy się a tym stwierdzeniem. Gadżet z logotypem firmy lub hasłem z nią kojarzonym powinien mieć sens. Taki upominekWięcej oTrzy sytuacje, w których gadżet z Twoim logo ma znaczenie i sens![…]