Zastanawiasz się czasem, jak wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji? Co zrobić aby nazwa Twojej firmy dotarła do większej ilości potencjalnych klientów i zapadła w pamięć? Możesz wybierać spośród różnych działań promocyjnych, oznakować siedzibę, wykupić artykuły w prasie. Warto jednak, aby pierwszym ambasadorem Twojego logo i całej firmy był Twój pracownik. Koszulki z nadrukiem Ci w tym pomogą.
Koszulki z nadrukiem – spójny wizerunek
Odzież robocza (czy to będą koszulki, czy całe kombinezony) z nadrukiem to doskonały sposób na zaznaczenie obecności firmy. Nie od dziś wiadomo, że spójna identyfikacja wizualna, którą wykorzystuje się w komunikacji z otoczeniem znacząco zwiększa rozpoznawalność firmy/marki. Co więcej, jednakowy ubiór pracowników nadaje całej firmie profesjonalny wizerunek.
Znakowanie odzieży pracowników w hali produkcyjnej
Znakowanie odzieży pracowników pozwala osiągnąć kilka celów jednocześnie.
Nie tylko zapewnia profesjonalny wygląd pracowników, dzięki któremu, w każdej chwili, możemy zaprezentować klientowi produkcyjną część firmy, bez obawy o wygląd zespołu produkcyjnego. Pozwala także na szybkie wyeliminowanie osób spoza firmy, które dostały się na teren produkcji, gdzie nie powinny mieć wstępu.
Koszulki z nadrukiem, a praca poza firmą
Twój zespół świadczy usługi poza terenem firmy? Pracuje na terenie innych firm albo w tzw. przestrzeni publicznej? To super!
Tym bardziej zapewnij mu oznakowaną Twoim logo odzież. Koszulka z nadrukiem czy kamizelka odblaskowa z nadrukiem świetnie się sprawdzą. Twoja firma stanie się widoczna, pracownicy przestaną być anonimowi.
Oczywiście nie każdego zainteresuje nazwa firmy dbającej o miejskie tereny zielone, albo nazwa firmy serwisującej klimatyzację w halach produkcyjnych, ale jeśli ktoś poszukuje takich usług będzie wyczulony na tę komunikację. Wtedy przy minimalnym wysiłku i koszcie (przygotowanie i realizacja nadruku) możesz pozyskać klienta. Nigdy nie wiadomo, komu i w jakich okolicznościach wpadnie w oko nasze logo.
Spójna komunikacja wizualna niesie korzyści
Spójna komunikacja wizualna, w tym właśnie odpowiednie oznakowanie odzieży pracowników, pozwala też na zbudowanie świadomości marki wśród klientów. Oczywiście jest to tylko jedno z działań, które przy wsparciu komunikacji innymi kanałami zapewni Ci sukces. Dobrze skonstruowana strategia marketingowa zawsze zawiera sposobów promocji z wykorzystaniem różnych form, narzędzi i mediów, które wzajemnie się uzupełniają. Pomijając w swoich działania oznakowanie odzieży, tracisz część zasięgu, który istotnie mógłby wpłynąć na rozpoznawalność firmy. Jeśli w Twojej firmie jeszcze nie zadbano o ten obszar, pamiętaj, aby nie pominąć tego aspektu, planując działania marketingowe na kolejny okres!
Co wiemy o nadrukach tekstylnych? Sprawdź!